Zima na stadionie

Zima na stadionie


Udostepnij
Glodne Slonce

30 Responses to “Zima na stadionie”

  1. Jakub Says:

    Pierwszy! Ha Ha świetne i legioniści na zawiszy w mojej rodzinnej bydgoszczy :)

  2. TD Says:

    Taakk!!! Pan też za Lechią! :)

  3. Rafal Kosik Says:

    Właściwie to miała być Legia ;) Ale to nie ma znaczenia, bo chodzi ogólnie o kibiców, a nie o konkretny klub.

  4. deathplayer Says:

    Konkretnie chodzi o nowy przepis stadionowy.

  5. Jakub Says:

    polecam wam książke Nieumarli świetna 1 częśc to Jonas a potem bedzie 2 i 3 i 4 cześc ale jednak nic nie przebije książek pana Kosika

  6. Rafal Kosik Says:

    To o nieumarłych kibicach? ;)

  7. Dziobal Says:

    :] “Jesteśmy z KLUBEM nawet po śmierci.”

    “Poczytaj o nowych przygodach grupy trupów, którym zakazano wstępu na stadiony”

  8. Dziobal Says:

    A tak serio, to chyba jestem za głupi na ten obrazek. Czy kibice nie śmigają właśnie w takich fikuśnych klubowych czapeczkach/ czapkach i chustach przy wyrywaniu krzesełek?

  9. Klaudia xd. Says:

    Dziobal, jest taki nowy przepis, że wchodząc na mecz, nie możesz mieć zasłoniętej twarzy: http://www.mmpoznan.pl/370723/2011/5/10/kibolu-uwazaj-co-zakrywasz-bo-cie-skaza?category=sport ;)

  10. Jakub Says:

    nie nie to nie o nieumarłych kibycach :)

  11. Jakub Says:

    *kibicach

  12. Adameq7 Says:

    Kibyce fajnie brzmi! :)

    Obrazek śmieszny. Trochę jak ten z turbanem.

  13. cleevleen Says:

    Fajny obrazek;) Ja z kolei polecam książki Trudi Canavan. Każdy znajdzie w nich coś dla siebie.

  14. Dziobal Says:

    O nie, nie Canavan…

  15. gothic114 Says:

    Dlaczego odrazu LEGIA ??? Równie dobrze może to być LECHIA

  16. Kelle Says:

    A ja jestem i zawsze byłam za Polonią :D

  17. Gloria Knipszyc/Laura Says:

    A za Jagieeloniąą :D:D Mieszkam w Białym to i na Jagę ‘’liczęę'’ :D

  18. gothic114 Says:

    Polonia Warszawa??? Kibicujesz Czarnym Koszulom ???
    W tym Roku jest szansa na puchary europejskie po wygranej z Legią ;)

  19. Rafal Kosik Says:

    Ostatnio, jak byłem w Białymstoku, przesiedziałem pół wieczoru w knajpie pełnej kibiców Jagielloni. A Trudi Canavan podpisywała dziś książki na warszawskich targach. W tym samym czasie, co ja.

  20. gothic114 Says:

    Zauważyłem na stronach internetowych że kibiców Jagielloni przyboło nagle gdy zaczweły się jej sukcessy.
    Ja książki TC czytałem ale tylko Sagę o Czarnym Magu.

  21. Juliusz Bulwa Says:

    kibicow Jagi nie przybylo, oni sie tylko uswiadomili ^^ tak na prawde kazdy Bialostocczanin jest wiernym kibicem Jagiellonii od urodzenia,nawet jak o tym nie wie haha xP ta… tyle ze przedwczoraj kibice Jagi dostali mandaty za protesty… no nie, nikomu sie nie oberwalo, tylko nam. to nie fair!

  22. Rafal Kosik Says:

    Za co mandaty? To tacy mili ludzie byli, nawet po paru piwach.

  23. Juliusz Bulwa Says:

    nie tyle ze po paru piwach. otoz w wiekszosci po zadnym. mandaty dostali tylko i wylacznie za obraze majestatu jego tuskowatosci, nazywajac go, jak inni kibice, na transparencie ‘matolem’. a tyle wozow na sygnalach przez miasto jechalo, jakby tam jakis napad z bronia w reku byl. a jak potem zobaczylismy na wlasne oczy- jednynie tlumek ludzi skaczacych i krzyczacych. nawet, jakby sie mozna spodziewac po kibicach, bijatyk nie bylo. nic,noramlny protest, jak kazdy inny. w pozostalych miastach kibice przeciez wczesniej tak samo protestowali, a tylko w bialymstoku tak brutalnie zamknieto im usta. i to jest przykre.

  24. cleevleen Says:

    Wiem, że podpisywała. Niestety nie mogłam być w Warszawie:(
    Dziobal
    Czemu nie Trudi Canavan?

  25. Net Bielecki Says:

    Super obrazek.
    Ja kibicuję klubowi z mojego miasta Koronie Górze Kalwarii.

  26. Oskar Barwiński Says:

    Kocham te Pana szczere żarty. Niezbyt kocham za to PZPN… :D

  27. Mikki Says:

    Pf… Czemu wszyscy za Legią albo Lechią? Ja tam jestem za Lechem ^^ Rysunek świetny :)

  28. Net Bielecki Says:

    tylko Legia (L)

  29. oweall Says:

    Lechia, ale… Zielona Góra
    Panie Rafale, Pańskie książki są świetne, czekam teraz na Świat Zero dwójeczkę, ich jedynym minusem jest szybki koniec…
    Gratuluję, życzę weny i serdecznie pozdrawiam

  30. Woju Says:

    To nie Legia - panowie nie są ubrani na biało i siedzą. No i brakuje policji, ochrony i kamer ;)

Leave a Reply

Przed wyslaniem komentarza na wszelki wypadek skopiuj jego tresc do clipboardu (CTRL+A CTRL+C). Jesli cos sie rypsnie i komentarz pojdzie w kosmos, bedziesz mogl sprobowac ponownie (CTRL+V).